Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:889408
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Didaktikas izpētes priekšmets, pamatkategorijas, specifiskie pamatjēdzieni    3
2.  Didaktikas kā zinātnes rašanās    3
2.1.  17.gs.    3
2.2.  18.gs.    3
2.3.  19.gs.    3
2.4.  19.gs. beigas - 20.gs. sākums    4
2.5.  20.gs. otrā puse    4
3.  Latvijas brīvvalsts ievērojamāko pedagogu devums    5
4.  Pasaulē atzītākās izglītības teorijas    5
5.  Izglītība    6
5.1.  Izglītības saturs    6
5.2.  Izglītības satura galvenā orientācija    6
5.3.  Mācību principi    6
5.4.  Izglītības satura teorijas    6
5.5.  Izglītības satura un mācību satura saistība    7
5.6.  Mācību metode    7
5.7.  Mācību teorijas    7
5.8.  Kognitīvās metodes    7
5.9.  Mācību satura apguves metodes    7
5.10.  Mācību organizācijas formas    8
5.11.  Mācību organizācijas veidi    8
  IZMANTOTĀ LITERATURA    9
Extract

. Didaktikas izpētes priekšmets, pamatkategorijas, specifiskie pamatjēdzieni
Didaktikas izpētes priekšmets ir mācību process un tā likumsakarības.
Pamatkategorijas: mācīšana un mācīšanās, audzināšana, pedagoģiskā darbība, izglītība u.c.
Daktikas specifiskie pamatjēdzieni: mācības, mācīšana, mācīšanās, izglītības saturs.
Jēdzieni: sistēma, elements, struktūra, funkcija, organizācija, formalizācija.
Psiholoģiskie jēdzieni: uztvere, apguve, garīgā attīstība, domāšana, iegaumēšana.
Kibernētiskie jēdzieni : atgriezeniskie sakari, dinamiskā sistēma u.c.

2. Didaktikas kā zinātnes rašanās
2.1. 17.gs.
Jans Amoss Komenskis (1592-1670)
Dabatbilsmes principu ieviesējs, klašu un stundu sistēmas pamatlicējs. Mācību grāmatu un līdzekļu izveidotājs. Mācību metožu pamatlicējs. Četrpakāpju skolu sistēmas izveidotājs, didaktikas kā zinātnes pamatlicējs.
Džons Loks (1632-1704)
Reālās izglītības aizstāvis (jaunās valodas, ģeogrāfija, matemātika, likumdošana, grāmatvedība u.c.). Viedoklis par audzināšanas visvarenību.
2.2. 18.gs.
Žans Žaks Ruso (1712-1778)
Viens no pedagoģijas teorētiķiem. Mācību koncepcijas izveidotājs, kas pamatojas uz bērna paša vajadzībām un dabiskām interesēm. Uzsvēra paša bērna aktivitāti zināšanu apguvē. Dabīgās, brīvās audzināšanas teorijas pamatlicējs.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1162414
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register