Mērķauditorija, kurai es gatavoju teorētisko izglītības programmu vienai nodarbībai ir 12 kādas mazas lauku pamatskolas un sākumskolas skolotāji.
Lielākajai daļai šo skolotāju ir augstākā izglītība, divām skolotājām ir divas augstākās izglītības. Katrs skolotājs pasniedz tās stundas, kurās viņš ir kvalificējies, piemēram, ķīmiju un bioloģiju pasniedz tā skolotāja, kurai ir kvalifikācija šajās stundās, sākumskolā strādā tās skolotājas, kurām ir attiecīgā kvalifikācija utt.
Katru gadu ikviens šīs skolas skolotājs apgūst jaunāko savā nozarē, apmeklējot attiecīgus tālākizglītības kursus. Skolas direktore regulāri (vismaz reizi divos mēnešos) apmeklē izglītības iestāžu vadītāju seminārus, kuri tiek organizēti visiem rajona izglītības iestāžu vadītājiem.
Skolā tiek pasūtīts skolotāju žurnāls Skolotājs, kuru pāršķirsta, sameklē un izlasa sev interesējošo katrs skolotājs. Vienmēr šajā žurnālā var atrast kaut ko pasvītrotu, jo svarīgāko šīs skolas skolotāji mēdz izcelt žurnālā vai arī pārrakstīt priekš sevis kādā blociņā.
Daudziem skolotājiem patīk dzejoļi, it īpaši literatūras skolotājai. Esmu ievērojusi, ka jebkurā situācijā viņa var sagatavot skaistu runu, iekļaujot tajā iemācītās dzejoļu rindiņas. Pagasta pasākumos šīs skolotājas runa daudzreiz aizskārusi pagasta iedzīvotāju dvēseles dziļākās stīgas.…