Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:203085
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  TEMATA PLĀNOJUMS    3
  1. pielikums – Darba lapa 2. mācību stundai    9
  2. pielikums – darba lapa 2. mācību stundai    10
  3. pielikums – darba lapa 5. mācību stundai    11
  4. pielikums – STAP plakāts klases sienai    12
  5. pielikums – piemēri no interaktīvās spēles    13
  6. pielikums – Formatīvā vērtēšana - punktu skala STAP pašanalīzei    14
  7. pielikums – darba lapu piemēri, ko pildīt papildus plānotajam mācību stundas darbam.    15
  8. pielikums – Formatīvā vērtēšana – Pašvērtējuma rociņu siena ar līmlapiņām    16
  9. pielikums – Noslēguma pārbaudes darbs    17
  10. pielikums – Vērtēšanas kritēriji pārbaudes darbam    19
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    20
Extract

Temats: 2.7 Ko nozīmē reizināt un dalīt ar 2?
Klase: 2.
Nepieciešamais stundu skaits: 12
Sasniedzamie rezultāti:
1. Nosauc reizināšanas un dalīšanas darbību locekļus un rezultātu.
2. Veido un apraksta dažādas skaitļu virknes, kurās katrs nākamais skaitlis ir 2 reizes lielāks/ mazāks nekā iepriekšējais, formulējot iespējams daudz secinājumu.
3. Reizina un dala pāra skaitļus 20 apjomā.

ZIŅAS PRASMES IERADUMI CAURVIJU PRASMES
- Ir skaitļi, kurus var sadalīt divos vienādos saskaitāmajos, piemēram, 12 = 6 + 6. Šo skaitli var pierakstīt kā reizinājumu, lietojot zīmi “∙”, piemēram, 12 = 2 ∙ 6. (M.Li.1.)
- Reizināt ar 2 nozīmē ņemt 2 tādus daudzumus, dubultot. “2 reizes vairāk” nozīmē “2 tādi daudzumi”. (M.Li.3)
- Dalīt ar 2 nozīmē sadalīt divās vienādās daļās (uz pusēm) un pateikt, cik ir katrā daļā, vai dalīt daļās pa 2 un pateikt, cik ir daļu. Dalīšanas darbību abos gadījumos pieraksta, lietojot zīmi “:”. (M.Li.3.)
- Skaitot pēc kārtas, pāra skaitlim seko nepāra skaitlis, nepāra skaitlim – pāra skaitlis. (M.Li.3.)
- Pāra skaitli var izdalīt ar 2. (M.Li.3.)
- Ja viens lielums ir 2 reizes lielāks nekā otrs, tad otrais lielums ir 2 reizes mazāks nekā pirmais. (M.Li.4.)
- Reizina viencipara skaitļus ar 2.
- Dala (pāra skaitļus līdz 20) ar 2.
- Skaidro dalīšanas darbību un rezultātu, minot piemērus un izmantijot modeļus.
- Skaidro sakarību starp reizināšanu un dalīšanu (2 ∙ 5 = 10 un 10 : 2 = 5), izmantojot modeļus.
- Lieto jēdzienus “2 reizes vairāk/garāks”, “2 reizes mazāk/īsāks”, “puse”.
- Atrisina situāciju uzdevumus, kur viens lielums 2 reizes lielāks/ mazāks nekā otrs. Formulējot novērotās likumsakarības par atšķirīgām skaitļu virknēm, attīsta ieradumu – meklēt dažādas atbildes, secinājumus, gūstot jaunas zināšanas un pilnveidojot īpašības – radošumu, neatlaidību/centību.
Sadarbība
- Sadarbojoties veiksmīgi nonāk pie kopēja mērķa.
- Uzklausa, izturas iejūtīgi pret apkārtējiem.

Kritiskā domāšana un problēmu risināšana

- Izzina, analizē dažādus matemātiskos uzdevumus, nonākot pie rezultāta.

Digitālās prasmes

- Skolēns atbildīgi izmanto interneta vidi, lai padziļinātu savas prasmes mācībām. (piemēram, interaktīvā matemātikas spēle, kas tiks pieminēta plānojumā).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1405122
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register