Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901285
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Darba mērķis ir izprast izstādes būtību, nozīmi mārketinga komunikācijā, kā arī analizēt izstādi „Skola 2009”.
Izstāde tās vispārīgajā nozīmē ir vieta, kur satiekas noteiktas produktu kategorijas vai nozares produktu ražotāji un izplatītāji, lai apmainītos ar idejām, dalītos nozares jaunumos, prezentētu savus produktus un pakalpojumus, nodibinātu sakarus ar mērķi uzreiz vai vēlāk pārdotu savus produktus un pakalpojumus.1 Izstādē „Skola 2009” dalībnieku piedāvātais pakalpojums bija izglītības iegūšana un skolu galvenais mērķis, piedaloties šajā izstādē, bija piesaistīt jaunus studentus savās skolās. Vēl kā būtisku mērķi, kas saistīts ar pirmo mērķi, dalībai izstādē „Skola 2009” var minēt savas skolas (augstskolas, koledžas, arodvidusskolas) popularizēšanu, konkurentu aktivitāšu novērtēšanu, tēla veidošanu, attiecību un komunikācijas veidošanu ar mērķgrupām, kas šai izstādei ir cilvēki, kas ieguvuši vismaz vidējo izglītību – potenciālie studenti.
Izstāde ir viens no komunikācijas veidošanas pasākumiem, kam ir liela nozīme mārketinga komunikācijā – to viennozīmīgi iedalīt kādā no mārketinga komunikācijas elementiem (reklāmā vai sabiedriskajās attiecībās) nevar, jo izstādes komunikācijas procesā tiek apvienoti gan reklāmas, gan sabiedrisko attiecību instrumenti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register