Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:471480
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract


Radošā personība.
1. Personības izveidi stimulējošie faktori:
• tēva mātes priekšā lasītās pasakas ,
• pārcelšanās uz „ūdeņu un grīvu metropoli” Bolderāju kopā ar māti ,
• bērnībā radītie „gabaliņi” – drukātiem burtiem burtnīcās ierakstīti stāstiņi par ikdienišķām lietām, suņu pajūgiem ziemeļos, šausminoši „spiegu gabali” gluži vai Čeiza garā, dēku romāni pusaudža gados,
• attiecības ar māti – māte kļūst par dēla priekšā lasīto sacerējumu klausītāju un pirmo vērtētāju (arī „Cūku grāmatu” J. Einfelds lasīja priekšā mātei), mātes kā mūziķes ietekme uz dēlu,
• vēlme kļūt par žurnālistu,
• interese par kultūru – lasījis pasaules literatūras klasiķu darbus, klausījies simfonisko mūziku,
• attiecības ar skolotāju Andu Kubuliņu,
A.Kubuliņa: „Strādāja Jānis kā negausīgs un nekurnēdams, līdz pienāca diena, kad parādīja pirmo pasaku „Karavīra dvēselīte”.”
• nacionālās kultūras pēctecības apziņa ,
• nepatika, naids, nosodoša attieksme pret televīziju – „televizors ir četrstūraina kubveida kastīte, bet ļaunākais ir tas, kas tur iekšā” ,
• sociālās problēmas, sabiedrība, vide.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register