Televizors. „No ekrāna dziļumiem mums tuvojas svītra, kas pārtop trīsdimensionālā ķermenī, kurš pie tam, it kā to vadītu kāda gara roka, tiek griezts, gāzts un pārveidots divdimensionālā veidojumā. ” Mūsdienās mēs jau esam pieraduši pie šādām norisēm, bet sākumā tas bija neaptverami. Trīsdimensionāla attēla transformācija elektronisko mediju pakļautībā notiek pašsaprotami. Elektroniskā pasaule sevī ietver tādas īpatnības kā vieglums, brīva pārvietošanās, spēle ar dimensijām un veidojumiem. Ķermeņi zaudējuši savu smagnējumu, pretestību. Saka, ja vispār kaut kur pastāvot „esības vieglums”, tad elektroniskajā telpā. 1
Personālais dators. Pasauli tas fascinē ar tā ātrumu, piemēram, dažās minūtes tas var caurskatīt Vakarzemes filozofiskos darbus, saņemt citātus; ar agrāko lasīšanas kultūru tehniku būtu nepieciešami gadi, lai to izdarītu, arī tad būtu pieļautas kļūdas. Viss ir acumirklīgs- zīmes neveidojas lēnā organiskā ceļā, bet gan acumirklīgi, tāpat tās var arī pazust. Arī digitālās telpas izvēršana ir neizsmeļama. 2
Elektronisko mediju atgriezeniskā ietekme uz ikdienas pasauli.…