Skolotāja: Tagad lūdzu atveriet darba burtnīcu un kopā uzrakstīsim gan lielos, gan mazos burtus K-k un Ķ-ķ.
Skolēni sagatavojas rakstīto burtu apguvei uz līnijas.
Skolēni: Vai mums visas rindiņas jāpieraksta ar burtiem?
Skolotāja: Sākumā pierakstiet vienu rindu ar lielo burtu K, bet otru rindu – ar mazo burtu k.
Skolēni raksta burtus darba burtnīcā, skolotāja pārbauda. (Skolēni jau pirmsskolā apguvuši rakstītos burtus, taču, iespējams, ne visus. Daži skolēni nav rakstījuši neierobežotā laukumā, tāpēc svarīgi pirmajos mēnešos nostiprināt un attīstīt katra individuālo prasmes līmeni.)
Skolēni: Pabeidzām.
Skolotāja: Ļoti labi. Tagad katrs nosauks vienu vārdu, kas sākas ar burtu K vai Ķ.
Skolēni: koks, kaķis, kartupelis, ķemme, kāposts utt.
Skolotāja: Malači! Man prieks, ka jūs zināt tik daudz vārdus, kas sākas ar burtu K vai Ķ.
Nākamā uzdevuma izpildei skolēni sadalās pa pāriem.
Skolotāja: Es katram pārim izdalīšu attēlus ar priekšmetiem, augļiem un dārzeņiem, dzīvniekiem, kuru nosaukumi sākas ar burtu K. Daži no pāriem saliks kopā kartiņas ar priekšmetiem, citi pāri – ar augļiem un dārzeņiem, utt.
…