Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:616859
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Sabiedrisko attiecību darbinieki un pētnieki ir ziedojuši par maz uzmanības jautājumam, kā atlasīt komunikācijas medijuas sabiedrisko attiecību programmās – šādu apgalvojumu izvirzījuši Švarcs & Glinss (1989), kā arī Van Leuvens (1986).
Daudzus gadus mediju plānošana sabiedriskajās attiecību stratēģijās izmantotas ar mazu tālredzību.
Mediju plānošana ir topošā jaunā specialitāte sabiedriskajās attiecībās, uzskata Kirks Hallahans, un, jāsaka, mediju plāns jau ir pirmais solis šās specialitātes attīstībā.
Arī jaunās tehnoloģijas nodrošinājušas ir daudz vairāk mediju opcijas vēstījumu izdošanai – web, interneta čata istabas, e-mail un listserveri, videoconferences, CD rakstītājus u.c.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register