Humānistiskā pieeja klasvadībā jau pasaka par sevi priekšā, to, ka cilvēks ir pašā centrā, šajā gadījumā bērns ir pats svarīgākais neatkarīgi no apstākļiem, nespriežot pēc viņā garīgajām spējām, vai viņš ir apdāvināts, vai garīgi atpalicis, humānistiskā ideja pauž to, ka katrs ir spējīgs augt un attīstīties. Pēc šīs idejas var saprast, ka izglītībai un izglītošanās procesam jāatbilst katra cilvēka interesēm un vajadzībām. Skolotājam šajā pieejā nav tā saucamā vadošā loma, skolotājs ir kā padomdevējs veidojot pozitīvu atmosfēru klasē. Skolotājs piedāvā aizraujošas un interesantas mācību stundas, skolotājs cenšas rast individuālo pieeju katram skolēnam, lai bērns saņemtu nepieciešamo apmierinājumu. Pazīstamākie teorijas piekritēji un veidotāji ir – Tomass Gordons, Maikls Marlands, Karls Rodžers un Abrahams Maslovs .