Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:479413
 
Evaluation:
Published: 14.02.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Nevēlēšanās sadarboties, nespēja novērtēt situāciju cilvēciski un formāla attieksme savu radīto noteikumu izpildē
1. Situācija: 4* viesnīcā ierodas meita ar savu tēvu, kurš ir gados vecāks cilvēks. Viņi viesnīcā plānoja uzturēties 3 naktis, taču pēc pirmās nakts un uzkopšanas uz istabiņu tika nosūtīts it kā jaunais regulējums par to, ka viesnīca nav draudzīga pensionāriem, jo tiek atstāts nepatīkams un grūti izlabojams aromāts. Blakus istabā nakšņoja meitas māsīca un viņa bija šokā par šādu ziņojumu, jo līdz viņas istabai nekas tāds nav nonācis. Konstatējot šo faktu, meita devās pie vadības, lai noskaidrotu lietas būtību. Paskatoties kamerās noskaidrojās, ka par šo zīmīti ir parūpējusies istabene.

Risinājums: Es, kā vadītāja atvainotos par sava darbinieka rīcību un pateiktu paldies par manīto problēmu personālā, kā arī paskaidrotu, ka šis nav pirmais atgadījums ar šo pašu istabeni, tāpēc viņas darbība šajā viesnīcā tiks apturēta, jo mums ir svarīga vienlīdzība pret visiem viesiem.

2. Situācija: Suņu saimnieks bookingā ir rezervējis mājdzīvniekiem draudzīgu viesnīcu (tā tiek norādīts vietnē), taču ierodoties viesnīcā, viesis saņem atraidījumu un frāzi, ka mājdzīvnieki šeit nav atļauti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register