Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:437609
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Secinājumi
Jo ilgāk bērnam jāsadzīvo ar savu runas traucējumu, jo ir lielākas iespējas, ka izmainīsies viņa raksturs un uzvedība, aizkavēsies viņa garīgā attīstība, jo bērns pārdzīvo savu nevarēšanu, kautrējas runāt, izvairās no saskarsmes, kļūst noslēgts un zaudē ticību saviem spēkiem.
Jo ātrāk tiks uzsākts korekcijas darbs, jo labāki būs rezultāti. Svarīgi ir, lai jau ģimenē tiek ievērota problēma, jo tad ir iespējams savlaicīgi sākt risināt to. Ģimene, vecāki, var doties konsultēties pie speciālista – logopēda. Iesākumā bērna valodas korekciju var veikt mājās, ja piemēram, ikdienu ir kāds, kas to aprūpēs. Ja bērns jau pirms problēmas atklāšanas ir gājis bērnudārzā, viņš to var turpināt, bet tad audzinātājai savlaicīgi jāizklāsta situācija.
Sākumskolā vajadzētu pievērst īpašu uzmanību bērniem, ieklausīties tajos. Pārbaudīt vai bērns raksta un dzird nepareizi. Ja bērns arī dzird nepareizi, problēma ir daudz dziļāka.
Katrs bērns ir individualitāte un personība, kam ir tiesības un iespējas attīstīties un pilnveidoties. Skolēnam ar runas traucējumiem šīs iespējas ir ierobežotas, bet pateicoties logopēda mērķtiecīgai darbībai, vecāku un skolotāju līdzdarbībai, viņa iespējas paplašinās.
Logopēda spēkos ir palīdzēt personām koriģēt runas un valodas attīstības traucējumus, atgūt ticību sev un saviem spēkiem, rast stimulu darbībai un iespējami pilnvērtīgai dzīvei.
Organizējot korekcijas darbu, jāņem vērā didaktiskie un specifiskie nodarbību veidošanas principi, tomēr centrā ir persona ar runas traucējumu, tādēļ nepieciešamas zināšanas gan pedagoģijā, gan psiholoģijā, gan speciālajā pedagoģijā un psiholoģijā, gan, protams, logopēdijā.
Rotaļas un spēles runas attīstības nodarbībā var organizēt kā patstāvīgu darba posmu, kā sagatavojošu darbu, kā nostiprinošu posmu un arī kā atpūtu. Runas attīstības nodarbībā korekcijas darba veikšana iespējama tikai ar rotaļas un spēles palīdzību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1245522
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register