Rotaļnodarbības / Aplis Uz galdiem dažādu koku attēli. Skolotājs rosina bērnus atstāt to koku attēlus, kuri atrodas izglītības iestādes apkārtnē, pārējo koku attēlus apgriezt otrādi. Kopā visi pārrunā, kuri koki aug izglītības iestādes apkārtnē. Bērni apskata koku attēlus un apgriež otrādi tos attēlus, kuros redzamie koki neaug izglītības iestādes tuvumā. Galvenā daļa Skolotājs aicina doties ārā un izpētīt kokus, kuri aug pie skolas. Bērni sadalās pāros, saņem no skolotāja sagatavoto materiālu (trauciņus materiālu vākšanai, papīru, krītiņus, līmi vai līmlentu). Skolotājs aicina katru pāri izvēlēties kādu koku un veikt uzdevumus: 1) noteikt kas tas ir pa koku, 2) paņemt krītiņu un uz lapas atstāt mizas nospiedumu (skolotājs parāda, kā to darīt), 3) savākt koka sastāvdaļas, piemēram, sēklas un lapas (arī skujas) un pielīmēt pie papīra. Katrs pāris izvēlas kādu koku un veic uzdevumu. Skolotājs uzaicina katru pāri prezentēt savu veikumu. Bērni stāsta un rāda materiālus par izvēlēto un izpētīto koku.…