Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:526647
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Vispārējā komunikācijas procesa ietvaros mārketinga komunikācijas procesam ir savas īpatnības. Procesa dalībniekam jeb uzņēmumam jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskarsmes grupām. Turpretī, starpnieki plāno un veido komunikācijas ar pircējiem un saskarsmes grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskā saite ar uzņēmumu un starpniekiem.
Mārketinga komunikācijas komplekss ietver četrus veidus :
1. Reklāma;
2. Preču realizācijas stimulēšana;
3. Sabiedriskās saskares;
4. Personiskā apkalpošana.
Reklāma ir produkta virzīšanas izpausme tirgū ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmām ir raksturīga maksas forma, tas nozīmē, ka uzņēmums maksā par to, lai viņu reklāma tiktu ievietota kādā plašsaziņas līdzeklī, kā arī masveidība, jo reklāmas var ievietot dažādos plašsaziņas līdzekļos.
Preču realizācijas stimulēšana īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana. Preču realizācijas stimulēšanai raksturīga dažādība, kā arī īss termiņš, jo ir atlaides, kuras ir tikai uz vienu dienu, vai arī kuponi, kuri derīgi uz kādu noteiktu laika posmu .

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1334947
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register