Ja cilvēka domā par problēmu šodien, un neredz tai izeju, ir zināms, ka tā ir sociālā pienākuma problēma vai atbildība par sociālām vērtībām, kura bija aktuāla 19. gs beigās un mūsu, 21. gadsimtā. Šīs abas problēmas notiek saprašanas līmenī un komunikācijas līmenī. Abus gadījumus 19. gadsimtā risinātu šādi: meklētu kļūdu valdīšanas vai komunikācijas darbībā. Te palīdzētu skaidri padomāt par problēmu mūsu spēju kopums, un nebūtu tik grūti atrast vairākas pienācīgas atbildes. Pat sociālās izvēles zaudējumu nodarīšanas gadījumā un slikti biznesa lēmumi, korporatīvi līderi nav tik ļauni un stulbi (bet daži tomēr tādi ir), kā varētu iedomāties, un kā šo situāciju pasniedz valdīšanas struktūras un komunikācijas procesi.
Mūsdienās problēmas ļoti bieži tiek apspriestas masu medijos – korporatīvas bezatbildības problēmas, savstarpēji resursi (krājumi) – rezultātā tie ir bieži neredzamas problēmas; virtuāli katrs cilvēks strādā ieguldījumu procesos.
Vairākās diskusijās problēmas identificē neatbilstoši cilvēki ar neadekvātiem uzskatiem, cilvēki, kuriem trūkst morālu standartu.…