Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:219937
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.07.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Lai veicinātu Eiropas mediju attīstību tiek ieviestas kvotas. 1992. gadā ES plaši no dažādiem viedokļiem tika diskutēts par to, vai attiecībā uz mediju plurālisma saglabāšanu un izvairīšanās no tirgus noteicošas nestrādes Eiropas regulējošā funkcija ir lietderīga. Eiropa palielina ražotāju konkurences spējas.

Kā mediji ietekmē sabiedrības ikdienas dzīvi, kultūru un cilvēku 21.gadsimta sākumā Latvijā?
21.gadsimta sākumu raksturo radikālas pārmaiņas masu komunikācijā. Sabiedrībā ienāk jauni, nepazīstami un unikāli fenomeni, kas vērojami mediju un to auditorijas attiecībās. Aizsākas digitalizācijas procesi, tehnoloģijas attīstība, skolās aiz vien vairāk tiek aprīkotas ar datoriem un internetu. Šīs visas izmaiņas radikāli pārveido plašsaziņas līdzekļu saturu, ietekmē sociālos procesus un liek mainīt žurnālistikas, reklāmas, sabiedrisko attiecību profesionāļu darbības pieejas. Daudz stingrāki kļūst žurnālistikas standarti, notiek komercializācija. Radio bija ļoti spēcīgs medijs, kas nodrošināja sabiedrības sociālo un politisko viedokli, to panākot ar publiskajām debatēm radio ēterā. Palielinās mediju skaits un tirgus, tātad sabiedrībai paplašinājās arī izvēles iespējas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register