Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:669043
 
Evaluation:
Published: 10.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Tautas attīstība kļūst visnotaļ atkarīga no tā, cik efektīvi sabiedrība spēj iegūt, apstrādāt un pārvaldīt informāciju. Informācijas sabiedrības veidošanos Latvijā sekmē globalizācijas tendences. Kopumā valsts virzībā uz informācijas sabiedrību trūkst aktīvas un mērķtiecīgas rīcības, kas tiktu saskaņoti īstenota visos varas un pārvaldības līmeņos. Latvijā pieņemta vesela virkne likumu, kas veicina informācijas sabiedrības veidošanos, tomēr visi „Informātika” izvirzītie uzdevumi nav pilnīgi apzināti, tādēļ valstij tie nav kļuvuši par prioritāti.
Informācijas sabiedrības mugurkauls ir moderna telekomunikāciju infrastruktūra, kas visiem valsts iedzīvotājiem nodrošina vienādas iespējas iegūt informāciju.
Arvien pieaug to lietotāju skaits, kas informācijas iegūšanai izmanto datoru un internetu. Mūsdienās strauji mainās masu komunikācijas iespējas. Internets un jaunās tehnoloģijas vienā medijā integrē visu līdzšinējo mediju sniegtās iespējas. Interneta vidi arvien vairāk sāk izmantot arī tradicionālie mediji (publicē ziņas, veido arhīvus). Kaut gan internets sniedz plašas informācijas iespējas, tas rada arī daudz jaunas problēmas – krāpšana, negatīvi noskaņotu tīklu izveide, datu noplūde utt.
Globalizācijas ietekmē aktualizējas jautājums par nacionālās valodas un kultūras pozīcijas nosargāšanu. Mazās nācijās valodai ir ļoti nozīmīga loma ne tikai informācijas apritē, bet arī tautas kultūras uzturēšanā un sociāli politiskajā integrācijā. Tāpat globalizācija Latvijā arvien vairāk pārveido kultūrvidi un izklaidi, citas kultūras ietekmē Latvijas kultūras formu un saturu. Tradicionālo kultūru atšķirības nivelē arī globālā reklāma, jo reklamēto produktu tēli ir orientēti uz patērētāju grupām neatkarīgi no atšķirīgām niansēm. Latvijas reklāmas tirgū strauji pieaug ārzemju reklāmas apjoms.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register