Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:120687
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Konkurence - ekonomiskā (saimnieciskā) sāncensība starp diviem vai vairākiem tirgus dalībniekiem, kas sacenšas vai atrodas tādos apstākļos, kuros tie var sacensties viena veida vai savstarpēji aizstājamu preču ražošanā vai realizācijā. [1]
Uz konkurenci var raudzīties dažādi. No konkurences esamības vai pat otrādi – neesamības iegūst vai zaudē ne tikai uzņēmumi, bet arī patērētājs. Tādēļ noskaidrosim, kādi ir ieguvumi patērētājiem no konkurences:
1.Konkurences ietekmē patērētāji vislabāk spēj nodrošināt savas vajadzības, jo tirgū tiek piedāvāts iespējami plašs preču un pakalpojumu klāsts, kura cenu un kvalitatīvo īpašību attiecību kopums nodrošina vislabākās izvēles iespējas jebkuram patērētājam.
2.Konkurence arī veicina inovācijas, respektīvi, jaunu preču un pakalpojumu rašanos un piedāvājumu tirgū. [2]
To, ka konkurence ietekmē patērētājus mēs noskaidrojām. Noskaidrosim arī šī fakta apgriezto variantu, vai patērētājs var ietekmēt konkurenci.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register