Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:357354
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Teritoriju konkurences jēdziens pamatojas uz uzņēmumu konkurences teoriju, kuru saprot kā sacensības starp uzņēmumiem, kas piegādā preces uz vienu un to pašu tirgu. Pēc šiem termiņiem teritoriju konkurenci, vai starptautisko konkurenci, var noteikt kā sacensības starp valstīm, reģioniem, to tieksmi iekarot dažādas vietējo resursu patērētāju grupas.
Konkurences pastiprinājuma procesu starp reģioniem un valstīm noteica, pirmkārt, ekonomikas attīstības globalizācija, kas ietekmē ne tikai pasaules ekonomikas dažādas sfēras. Daudzi pētījumi atzīmē, ka politiskas, ekonomiskas un sociālas sistēmas, civiltiesības, likumus, nacionālas kultūras ietekmē globalizācijas procesi un asāka konkurence. Gan arī pilsētas, reģioni, valstis, un arī uzņēmumi jūt lielu globalizācijas ietekmi uz to darbību. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1127995
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register