Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:477058
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tiek izšķirtas 4 stratēģijas:
• Starptautiskā stratēģija tiek izmantota, kad uzņēmumam ir vērtīga kompetence un kad iespējamie konkurenti nav spējīgi to ātri imitēt, kad pastāv vāja nepieciešamība ņemt vērā vietējo klientu vajadzības un patērētāji nav jūtīgi attiecībā uz cenu. Pielietojot šo stratēģiju produkts tiek radīts un attīstīt konkrētā valstī, produktu pielāgošana vietējam tirgum ir minimāla, bet iespējama, ir apdraudēta, kad pastāv jaunienācēju, kas var nodrošināt zemākas izmaksas, parādīšanās iespējas.
• Daudznacionālā stratēģija apskata pasauli kā nacionālo tirgu kopumu. Tā ir attaisnota gadījumos, kad eksistē “atbildības deleģēšanas uz vietas” priekšnosacījumi. Dotā stratēģija ir piemērota precēm ar savu preces zīmi, piemēram, mazgāšanas līdzekļiem, pārtikas produktiem. Tā ļauj uzņēmumam sasniegt maksimālu atsaucību vietējo klientu vēlmēm (augsta izmaksu struktūra). Tiek izmantota, kad pastāv nepieciešamība ņemt vērā vietējo klientu vēlmes un klienti nav jūtīgi attiecībā uz cenu. Tā kā īstenojot šo stratēģiju, izmaksu struktūra ir augsta, tikai dažas kompānijas spēj īstenot šo stratēģiju paaugstinātas konkurences apstākļos. Mūsdienās šīs stratēģija reti kad ir rentabla.
• Globālā stratēģija apskata pasauli kā vienotu tirgu. Tā ir attaisnota tādos gadījumos, ja eksistē “globālās integrācijas” priekšnosacījumi. tiek izmantota, kad klienti ir jūtīgi attiecībā uz cenu un vietējo klientu vēlmes nav svarīgas. Šī stratēģija orientējas uz rentabilitātes paaugstināšanu, pamatojoties uz pieredzes līknes efektu un liela mēroga efektu. Šī stratēģija ir ieteicama, kad pastāv izteikts „spiediens samazināt izmaksas” un nav nepieciešamība atsaukties vietējām vēlmēm. Piemēram, sadzīves ķīmija, personālie datori un tml.
• Transnacionālā stratēģija vienlaicīgi ļauj nodrošināt zemākas un būt atsaucīgam vietējo klientu vēlmēm, pārcelt kompetences, nodrošinot „globālo mācīšanos”, tomēr to ir grūti īstenot organisko problēmu dēļ.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1329710
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register