Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:317856
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Šiem konkurences veidiem pastāv arī atbilstošas četras dažādas noteiktas tirgus struktūras. Tirgus struktūra ir noteikta konkurences pakāpe tirgū, kas atrodas diapazonā starp liela skaita pircējiem un pārdevējiem līdz pat tikai dažiem pircējiem un pārdevējiem. Lai raksturotu tirgus struktūru un Tā konkurences veidu, bieži tiek izskatīti šādi kritēriji:
Pircēju un pārdevēju skaits, kuri darbojas tirgū;
Droša informācijas pieejamība;
Pircēju un pārdevēju slepena vienošanās iespēja;
Realizējamā produkta veids
Iespēja iekļūt tirgū, kā arī izkļūt no tā.
Termins „tirgus struktūra” ir lietots, lai atklātu cik liela pastāv konkurence noteiktā tirgū, kurā ir laša preču daudzveidība nekā salīdzinājumā tirgū, kur preču daudzveidība ir niecīga. Ekonomisti šādu tirgu dēvē par augstas konkurences tirgu un iedala to divos veidos: pilnīgā konkurence un monopoliskā konkurence.1…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1122075
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register