Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgās un nepilnīgās konkurences tirgū

     

    Summaries, Notes4 Economics

2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:750983
 
Evaluation:
Published: 01.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Konkurence , tā ir cīņa starp uzņēmējiem, konkurentiem, par klientiempatērētājiem,
kuru dēļ tiek gūta peļņa. Līdz ar to, cīņas pamatā ir visizdevīgākie preču
pirkšanas un pārdošanas nosacījumi. Kā jau no dzīves zinam, ka, piemēram, konkrētu
pienu regulāri pirksim tajā veikalā, kurā tam būs izdevīgāka cena, īpaši tāpat arī ar
dārgākām precēm, uz kuru rēķina labprāt ietaupītu. Patērētāji konkurē ar citiem
patērētājiem, taču ražotāji savukārt konkurē savā starpā. Lai kopumā raksturotu ikvienu
konkurences veidu, visbiežāk tiek piemēroti sekojoši kritēriji, kuri attiecas uz visiem
zināmajiem tirgus veidiem:
 pircēju un pārdevēju skaits, kas darbojas tirgū;
 drošas informācijas pieejamība;
 pircēju un pārdevēju slepenas vienošanās iespējas;
 realizējamā produkta veids;
 iespējas iekļūt tirgū un atstāt to.1
Ekonomists G. Libermanis pie autores minētajiem kritērijem pievieno arī tādus
kritērijus kā:
 ārpuscenas konkurences faktori;
 iespēja ietekmēt tirgu jeb tirgus cenas.2…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1248787
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register