Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:877733
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pastāv dažādas tirgus struktūras ar noteiktu konkurences pakāpi. Līdz ar to cenas lielumu ietekmē ne tikai noteiktās preces pieprasītais un piedāvātais daudzums, bet arī konkurence. Tā ir neatņemama tirgus ekonomikas sastāvdaļa. Konkurence ir cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pirkšanas un pārdošanas nosacījumiem. Tā ir divu vai vairāku personu vai arī organizāciju mēģinājumi iegūt vienas un tās pašas preces, pakalpojumus vai ražošanas un finansu resursus, tā ir galvenais stimuls attīstīt ražošanu.1Tas nozīmē, ka patērētāji konkurē ar patērētājiem, bet ražotāji konkurē ar citiem ražotājiem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1143360
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register