Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901888
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ekonomiskajā literatūrā tiek apskatīti šādi konkurences veidi: pilnīgā konkurence, monopolistiskā konkurence un nepilnīgā konkurence, kurā ietilpst monopols un monopsons, oligopols un oligopsons. Lai raksturotu tirgus struktūru, to vai citu konkurences veidu, parasti tiek piemēroti šādi kritēriji:
Pārdevēju un pircēju skaits
Drošas informācijas pieejamība
Pircēju un pārdevēju slepenas vienošanās iespējas
Realizējamā produkta veids
Iespējas iekļūt tirgū un atstāt to.
Terminu tirgus struktūra lieto, lai parādītu, cik liela ir konkurence noteiktā tirgū. Tirgus struktūra ietekmē cenu līmeni, iepirkuma apjomu un uzņēmuma peļņu.1
Mūsdienās tikai daži preču tirgi darbojas pilnīgās konkurences apstākļos, piemēram, ziedu, lauksaimniecības produktu pārdošana speciālās izsolēs, kā tas notika Nīderlandē. Šajās izsolēs pircējs un pārdevējs vienojas par abpusēji apmierinošu cenu.2
Nepilnīgā konkurence ir jebkura tirgus struktūra, kurā nav pilnīgās konkurences. Ir šādi nepilnīgās konkurences veidi:
Oligopols un oligopsons
Monopols un monopsons.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1122139
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register