Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:880994
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ņemot vērā literatūras par konkurenci analīzi, mēs piedāvājam sekojošo definīciju: konkurence – tas ir subjekta vadības process, izmantojot savas konkurences priekšrocības konkurences tirgū (teritorijā), lai uzvarētu vai sasniegtu citus mērķus cīņā ar konkurentiem, lai apmierinātu objektīvās un/vai subjektīvās vajadzības likuma ietvaros vai dabīgos apstākļos.
Kā pierādījuši daudzi ekonomisti, konkurence ir sabiedrības attīstības virzītājspēks, galvenais resursu ekonomijas instruments.
Pēc intensitātes pakāpes konkurence var būt:
pievilcīga, kad dotajā segmentā subjekts savas vajadzības apmierina kvalitatīvāk vai saņem lielāku peļņu nekā iepriekšējā segmentā;
mērena, kad konkurences subjekta rīcība uztur konkurences vidi dotajā tirgus segmentā;
nikna priekš konkurences objekta, kad subjekts aprij, iznīcina vai izkonkurē objektu no dotā segmenta;
nikna priekš konkurences subjekta, kad objekts (konkurents) aprij, iznīcina vai izkonkurē objektu no dotā segmenta.
Konkurences formas:
1)priekšmetiskā – konkurence starp vienas asortimenta grupas precēm, starp analogiem objektiem, kas apmierina vienu un to pašu vajadzību;
2)funkcionālā – konkurence starp precēm (objektiem) – aizvietotājiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register