Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:912373
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Konkurentu izpēte
1. Nozares pievilcība un konkurentu cīņa tajā
Mārketings – tā ir vienkārši civilizēta karadarbības forma, kur lielākā daļa cīņu uzvarēta, pateicoties pareiziem vārdiem, progresīvām idejām un trenētai domāšanai. A.V.Emeri
Katrai kompānijai jāizlemj par investīciju lietderību, lai paplašinātu savu ražošanu un tas ir atkarīgs no konkurences intensitātes tirgū šajā nozarē. Kāda ir konkurences loma tirgus pievilcības noteikšanā?
Konkurentu mārketinga pētījumu mērķi ir informācijas un datu analīze, lai izvēlētos stratēģiju cīņā ar konkurentiem. Parasti stratēģiju nosaka sekojošo pētījumu rezultāti: pirmkārt – jānosaka šīs nozares pievilcību tālākajā nākotnē. Otrkārt – jānosaka konkurējošās firmas produktu vai pakalpojumu pozīcijas salīdzinājumā ar citām firmām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register