Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:445680
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.07.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Semiotikas studiju lauki:
1. Zīme, tās dažādie veidi, un nozīmes, kā tā iedarbojas uz sabiedrību un cilvēkiem, kas tās lieto
2. Kodi vai sistēmas, kādās zīmes ir sakārtotas. Šīs studijas strādā ar kodiem un to attīstību, lai apmierinātu sabiedrības vajadzību, komunicēt.
3. Kultūra kurā operē zīmes un kodi,
Kodi ir sistēmas kādās tiek organizētas zīmes. Šīs sistēmas tiek regulētas pēc noteiktas sabiedrības noteikumiem, kas lieto šo kodu. Gandrīz katra mūsu sociālas dzīves darbība var tikt saukta par kodētu. Kodējot informāciju mēs to aizsargājam, jo nododot to tālāk sabiedrībai to sapratīs tikai tā daļa vai indivīdi kas zinās kodu.
Analogie un digitālie kodi. Analogie kodi darbojas nepārtrauktā skalā, turpretim digitālie kodi ir tādi kodi kura sastāvdaļas viena no otras ir atdalītas.
Signifikācijas teorija paskaidro attiecību starp apzīmētāju un apzīmēto zīmes ietvaros. Tas attiecinās uz veselo saprātu, acīmredzamo zīmes nozīmi. Labs piemērs lai izprastu šo teoriju ir fotogrāfija. Nofotografējot vienu un to pašu objektu no viena un tā paša leņķa, ar gaismas, krāsu un fokusu palīdzību mēs šajās divas pilnīgi vienādajās fotogrāfijās varam panākt divas pilnīgi dažādas noskaņas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register