Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:751775
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reitingu saņemšana ir jebkurās bankas starptautiskās stratēģijas neatņemama sastāvdaļa, ja banka vēlas kļūt par starptautiskajā tirgū atzītu dalībnieku un aktīvi darbojas tādās starptautiskās sfērās, kā ārzemju valūtas maiņa, tirdzniecības un tranzītu operācijas, tirdzniecība ar vērtspapīriem un darījumi naudas tirgū, vai arī meklē stratēģisko investoru. Piešķirtais reitings liecina par organizācijas panākumiem tās darbības sfērā, drošību un stabilitāti, par organizācijas likviditāti un maksātspēju, par spēju atbilstoši reaģēt krīzes situācijās tirgū, pildīt savas saistības un pārvaldīt iespējamos riskus.
Kredīta reitings ir uzņēmuma vai privātpersonas kredītspējas vērtējums. Tas ir balstīts uz novērtējamās institūcijas aizņemšanās un atmaksas vēstures analīzi, kā arī uz aktīvu pietiekamības un saistību apjoma analīzi.1
Pasaulē ir četras lielas, globālas reitinga aģentūras: Moody's, Standard and Poor's, Fitch Ratings un jaunāka - Dominion Bond Rating Service. Katra no šīm aģentūrām ir ASV SEC2 nacionāli atzīta statistisku reitingu organizācija kapitāla novērtēšanas nolūkam. Nekādā citā veidā reitinga aģentūras netiek regulētas un visticamāk arī netiks regulētas.
Aģentūrām var būt dažāda specializācija. Piemēram, Fitch Rating aģentūrai ir Eiropas īpašnieki, un tāpēc iespējams tā labāk pārzin Eiropas uzņēmumu un tirgus nianses. Tomēr, aģentūru metodoloģija ir ļoti līdzīga, un katra no tām piedāvā pilnu kredīta reitingu pakalpojumu spektru visā pasaulē.
Aģentūras tiek strukturētas pēc sektora analīzes principa (katrs analītiķis atbild par noteiktu valstu jeb banku grupu), koncentrējot analītisko un nozares pieredzi kopā ar vadošo analītiķi, kas nozīmēts katram noteiktam reitinga saņēmējam. Ar kredītkomitēju darbību tiek nodrošināta iekšējā saskaņotība. Tādas komitejas kopā apspriež un piešķir reitingus, kā arī nodrošina saskaņotību ekonomisko un ģeogrāfisko sektoru robežās. Šīs process ir gan kvalitatīvs, gan kvantitatīvs, un dažādi radītāji, jeb mainīgie lielumi var būt attiecināmi uz vienu apskatāmo banku un nedrīkst būt attiecināmu uz citu. Monopola statuss, jeb tirgus kundzība noteiktos apstākļos var samazināt, piemērām, finanšu rādītāju svarīgumu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register