Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:406992
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Ikviens uzņēmums var saskarties ar kādu krīzes situāciju, kas pilnībā apdraud uzņēmuma darbību. Viens no vienkāršākajiem krīzes definējumiem ir : dažādu notikumu sērija ar potenciālu izpostīt kādu uzņēmumu, cilvēku vai reputāciju. Katra problēma vēl nav uzskatāma par krīzi, taču krīzi var uzskatīt par lielu problēmu. Mūsdienās uzņēmumi beidzot ir sākuši pievērst lielāku uzmanību krīzes situācijām, jeb cenšās tās paredzēt un novērst ja nepieciešams. Tātad, katrā uzņēmumā būtu jāizstrādā krīžu komunikācija, kuras galvenie uzdevumi būtu:
Paredzēt krīzes situāciju
Samazināt negatīvo ietekmi
Plānot kā organizācija turpinās darboties pēc krīzes situācijas.

Krīžu menedžments ir stratēģiska plānošana, lai aizkavētu krīzes situāciju un atsauktos uz šo situāciju. Tās galvenais mērķis ir samazināt reputācijas bojājumus, kas radīti krīzes laikā.Tas ir process, kas novērš dažādus riskus un neskaidrības, lai palīdzētu organizācijai darboties stabilāk un kontrolēt savu nākotni. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register