Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:232300
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ar „emocionālo ekonomiku” saprot jaunu mārketinga teorijas formu, kas veido pamatu mediju industrijā, kā arī kas tiecas izprast patērētāja lēmumu pieņemšanas emocionālos pamatus, kuri kalpo kā virzītājspēks skatīšanās un pirkuma lēmumos. Jāatzīst, ka emocionālā ekonomika parāda mēģinājumu kopā ar kultūras studiju palīdzību izprast fanu kopienas un skatītāju saistības. Tomēr pastāv arī nopietna atšķirība – kultūras studijas mēģina saprast mediju patēriņu no fanu skatu punkta; jaunais mārketinga novirziens tiecas izprast patērētāju vēlmes, lai veidotu pirkšanas lēmumus. Tikmēr kamēr viņi ir neapšaubāmi ieinteresēti auditorijas pieredzes kvalitātēs, mediju un zīmolu kompānijas vēl joprojām cīnās ar emocionālās ekonomikas ekonomisko pusi – vajadzībo noteikt vēlmes, novērtēt savienojumus, pārveidot kopienas – un pats galvenais no visiem augstāk minētajiem pasākumiem veicināt arī investīciju atgriešanos. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,20 €
Work pack Nr. 1343233
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register