Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:586257
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kurss: PR. No 1998/1999 mācību gada pierakstiem.

PR definīcijas.

NB - 1979. gadā ASV 1. reizi tika definētas PR!

PR varētu definēt kā saskarsmes mākslu, kas prasa zināmu izpratni. Tās neapšaubāmi ir mūsu gs. produkts. PR iever sevī divpusēju komunikāciju, informācijas nodošanu un saņemšanu.
PR - apzināta un plānota darbība, kas vērsta uz sabiedrību, kas tieši vai netieši saistīta ar organizāciju. Mērķis - radīt uzticību sabiedrības un organizācijas starpā.
PR rada nepieciešamo gaisotni, lai organizācijas mērķi tiktu saprasti un pieņemti.
PR - ētiska propaganda.

PR darbības jomas:
publicitāte
komunikācija
attiecības starp valdību un sabiedrību, lobēšana (Public Affairs)
finansu PR
ražošanas attiecības (attiec. starp darba devēju un ņēmēju)
reklāma
attiecības ar minoritātēm
programmu plānošana
mediju attiecības
propaganda
izglītība (kursi, semināri)

PR speciālists darbojas:
plānošanā (kopā ar organizācijas menedžeriem)
vadībā (iekšējā komunikācija, skaidro vadības plānus)
kā padomdevējs (noskaidro viedokļus, izskaidro tos)
analīzes procesā, izpētē (tendences, konflikti, neizpratne)
kā naudas vācējs
PR speciālists var būt organizācijas pastāvīgs darbinieks, aģentūras pārstāvis vai darboties patstāvīgi.

PR aktivitātes principi:
savā darbībā balstās uz realitāti nevis pieņēmumiem
veic sabiedrības izpēti (aptaujas, intervijas, datu pārpirkšana)
izstrādā plānu jebkurai darbībai
sabiedrība intereses stāda 1. vietā
nemelo :))))
ir savdabīgs ombudsmens (konfliktu novēršana)
realizē team-work, jo vienatnē ir grūti pieņemt lēmumus
kontrolē plāna izpildes gaitu un veic novērtēšanu
meklē noderīgus cilvēkus un kontaktus
PR ietver sevī:
psiholoģiju
politoloģiju
vēsturi
žurnālistiku

PR izprot divejādi:
preses aģents, strādā ar medijiem; uzdevums - piesaistīt uzmanību, dot info
attīstības sekmētājs - realizē programmas, analizē reakciju, piesaista līdzekļus organizācijai, darbojas iekšējo konfliktu novēršanā, veido komunikāciju darbinieku un vadības starpā

PR un mārketings
PR un mārketinga speciālisti bieži darbojas kopā, jo abi veicina pārdošanu. PR, atšķirībā no mārketinga, pārdod uzņēmumu, organizācijas vārdu. PR darba lauks ir plašāks nekā mārketingam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1113536
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register