3. Intervēšana. Intervijas vadīšana balstās uz intervijas vadītāju un ar pārdomātu metodi, tiecoties iegūt kādas zināšanas. Un starppersonu attiecību veidošana intervēšanas laikā.
4. Pārskatīšana. Sagatavot intervijas materiālu analizēšanai, kur vispārīgi tiek iekļautas kopijas no orālās sarunas pierakstītā teksta.
5. Analizēšana. Tiek lemts, balstoties uz izpētes galvenā mērķa un tematu, un iegūtajiem intervijas materiāliem, kura intervijas analizēšanas metodei būtu jābūt priekšplānā.
6. Pārbaudīšana. Pārliecināties par apkopojumu, ticamību un derīgumu no intervijas iegūtajiem datiem. Ticamība attiecas uz to, cik ir saskanīgi rezultāti. Derīgums nozīmē, kuri no intervijas iecerētajiem datiem izpētei ir izpētīti.
7. Atskaitīšanās. Izplatīt iegūtos materiālus un metodes lietošanā pēc prasmīgiem kritērijiem. Tiek skatīts uz taktiskiem izpētes ētiskajiem aspektiem un iegūtais produkts ir pieņemams citiem.
Interviju kvalitātes iedalījums.
Te vispārīgi tiek aprakstīts iepriekšminētais tematiskums un plānojums.
…