1. Pētījuma mērķis
Ir noskaidrot interneta lietotāju profilu - cik veci ir interneta biežie lietotāji, ar ko viņi nodarbojas un kur tie dzīvo. Kā arī kāpēc cilvēki neizmanto tādu iespēju ka internets, un šādu lietotāju profils.
2. Hipotēzes
1. Internetu lieto jaunieši līdz 25 gadu vecumam.
2. Internetu lieto Rīgā dzīvojošie.
3. Internetu lieto studenti un strādājošie cilvēki.
3. Datu analīze
Pielietojot vairākas datu analīzes metodes, šīs hipotēzes autors centīsies pierādīt vai otrādi – noraidīt.
Tam tiks izmantoti:
• Primārie
• Un sekundārie ārējie dati.
Metodes, kas tiks izmantotas:
• Pirsona kritērijs jeb X2,
• Korelācijas metode,
• Kolmogorova-Smirnova kritērijs
• Grafiki un tabulas.
Pētījumā noslēgumā autors uztaisīs secinājumus un priekšlikumus, balstoties uz pierādītajām vai noraidītajām izvirzītajām hipotēzēm.
…