"Septiņi grēki. Ļubļana–Maskava" ir izstāde, kas raksturo postsociālistisko telpu balstoties uz Bībelē minētajiem septiņiem grēkiem (kolektīvisms, utopiskums, mazohisms, cinisms, slinkums, profesionālisma trūkums un mīla pret rietumvalstīm). Kopumā Austrumeiropas mākslai var raksturot ar sekojošām pazīmēm – eksotisku saturu, universālumu un paralīzi.
No Tanela Randela personīgās pieredzes svarīgi minēt instalāciju „Ceļš uz Sanpaulu”, kas autoram šķita visai nozīmīga, lai stiprinātu kapitālismu. Kā jau iepriekš minēts, institucionālā laikmetīgā māksla radās 20. Gadsimta beigās. Modernais kļuva par anahronismu un par galveno kļuva viss laikmetīgais un vēsture un ideoloģija tika nolikta otrajā plānā. Klasiskās kultūras saglabāja autoritāti, kas tika iegūta sociālistiskajā sabiedrībā
…