Bērni: Garumzīme.
Skolotāja: Malači, pareizi! Tagad bērni, paņemsim pildspalvas un rakstīsim šos burtus gaisā. Es jums rādīšu, kā to darīt un jūs atkārtosiet kopā ar mani. ( Skolotājs klases priekša nodemonstrē, kā rakstīt burtus gaisā, tad to dara kopā ar bērniem. Demonstrējot, skolotāja vēlreiz atkārto, kā burti pareizi jāraksta.)
( Skolotāja izdala bērniem lapiņas, uz kuriem jau atzīmēti orientieri jeb atbalsta punkti burta rakstīšanai). ( izdales materiālu paraugs, 2.pielikums.)
Es jums izdalīju lapas, uz kurām jūs redzat punktiņus, kurus jums jāsavieno, lai izveidotos burti. Kad jūs izpildīsiet uzdevumu, lūdzu, nolieciet pildspalvu uz galda, lai es redzu, ka jūs jau izpildījāt uzdevumu!
Bērni: ( Bērni raksta visus 4 burtus pa rindiņai katru, vadoties pēc parauga.)
Skolotāja: ( Kad skolotāja redz, ka bērni pildspalvas nolika uz galda.)
( Skolotāja ļauj atpūtināt rokas no rakstīšanas un sarīko fizpauzi.) Tagad, bērni, nedaudz atpūtināsim rokas! Lūdzu pieceļamies, izstiepjam rokas taisnas priekšā, delnas uz leju, pirkti izstiepti. Tagad pirkstus savelkam dūrēs un tad iztaisnojam, rokas joprojām ir taisnas priekšā, tikai tagad delnas uz augšu. Pirkstus izplešam un tad savelkam dūrēs. Tagad skrienam uz vietas un papurinām rokas. ( Skolotāja izpilda vingrinājumus kopā ar bērniem.)
…