Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:413234
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāma ir nozare, kurā ir viegli manipulēt ar cilvēkiem, liekot tiem pieprasīt preces, kas cilvēkam īstenība nav nepieciešamas. Reklāmveidotājiem ir iespējams izmantot dažādus slēptos un nelegālos reklāmas līdzekļus, lai piesaistītu patērētāju savai precei. Tomēr pastāv jautājums – cik tas ir korekti un ētiski? Tādēļ ir interesanti analizēt, ko par šiem un citiem jautājumiem saka Latvijas reklāmas profesionāļu ētikas kodekss.
Iepazīstoties ar kodeksa mērķi (1. punkts), visspilgtāk izceļas vārdi „piedāvā (..) profesionāļiem kritērijus to darbības izvērtēšanai”. Šī frāze izsaka to, ka kodekss nevienam neuzspiež savus noteikumus. Tomēr, ievērojot kodeksā teikto, reklāmas profesionāļiem būtu vieglāk izveidot labu reklāmu, kas atbilstu visiem standartiem un vēlāk nerastos problēmas, ka reklāmā ir izmantoti kādi slēptie motīvi, vai ka tās sižets ir kādu aizskarošs. Līdz ar to cilvēkos rastos nievājoša attieksme pret reklāmas parādīšanos un reklāma radītu pretreakciju savam mērķim.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1135252
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register