Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:107359
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Valsts budžets    4
1.1  Valsts budžeta sastādīšanas principi    5
1.2  Valsts budžeta ieņēmumi    6
2.  Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālās iestādes ieņēmumu analīze    8
2.1  Kopējie VID RRI ieņēmumi    8
2.1.1  Kopējie VID RRI ieņēmumi sadalījumā pa rajonu nodaļām    9
2.2  VID RRI tiešo nodokļu ieņēmumi    10
2.2.1  Uzņēmuma ienākuma nodoklis    11
2.2.2  Iedzīvotāju ienākuma nodoklis    12
2.2.3  Valsts sociālās apdrošināšanas iemaksas    12
2.3  VID RRI netiešo nodokļu ieņēmumi    13
2.3.1  Pievienotās vērtības nodoklis    13
2.3.2  Akcīzes nodoklis    14
2.3.3  Vieglo automobiļu un motociklu nodoklis    15
2.4  Pārējie VID RRI nodokļu ieņēmumi    15
2.4.1  Dabas resursu nodoklis    15
2.4.2  Azartspēļu un izložu nodoklis    16
2.5  VID RRI nenodokļu ieņēmumi    17
  Secinājums un priekšlikumi    18
  Literatūras saraksts    19
Extract

Finanšu ministrija gatavo valsts makroekonomiskās attīstības scenāriju un nodokļu ieņēmumu prognozes, ko apstiprina Ministru kabinets. Nozaru ministrijas gatavo savas nozares budžeta pieprasījumus, līdzekļu papildus pieprasījumus prioritāriem pasākumiem, tos apkopo Finanšu ministrija un iesniedz Ministru kabinetā.
Ministru kabinets akceptē makroekonomiskās attīstības scenāriju, nodokļu ieņēmumu prognozes, budžeta prioritātes, katras ministrijas izdevumu maksimālo apjomu nākamajam gadam. Visi ministriju budžeta pieprasījumi un pieteiktās budžeta prioritātes tiek diskutētas Ministru kabinetā un lēmums par finansējuma sadali tiek pieņemts Ministru kabinetā. Ministru kabinets akceptē arī likuma par valsts budžetu projektu un iesniedz to Saeimā.
Saeima izskata valsts budžeta likumprojektu divos lasījumos un lemj gan par ieņēmumu daļu, gan par izdevumu daļu – likumdevējiem ir tiesības mainīt jebkuru normu MK sagatavotajā valsts budžeta likumprojektā.
Valsts kase, sadarbojoties ar Valts ieņēmumu dienestu, seko tam, lai visi ieņēmumi, kas pienākas valsts budžetam, tiktu saņemti laikā un attiecīgajā apjomā, un nodrošina to, lai valsts budžeta izdevumi tiktu izdarīti saskaņā ar spēkā esošajiem likumiem.
Valsts budžetu sastāda tāmes veidā uz vienu gadu (skat. 1.pielikums)
1.2 Valsts budžeta ieņēmumi
Valsts budžeta ieņēmumus pamatā veido nodokļi, kurus atkarībā no aprēķināšanas un maksāšanas mehānisma dala uz tiešajiem un netiešajiem nodokļiem, bet kopumā budžeta ieņēmumi sastāv no:
1. Tiešie nodokļi
• Uzņēmumu ienākuma nodoklis (turpmāk tekstā „UIN”);
• Iedzīvotāju ienākuma nodoklis (turpmāk tekstā „IIN”);
• Valsts sociālās apdrošināšanas iemaksas (turpmāk tekstā „VSAOI”);
• Nekustamā īpašuma nodoklis.
2. Netiešie nodokļi
• Pievienotās vērtības nodoklis (turpmāk tekstā „PVN”);
• Akcīzes nodoklis;
• Vieglo automobiļu un motociklu nodoklis;
• Elektroenerģijas nodoklis;
• Muitas nodoklis.
3. Pārējie nodokļi:
• Dabas resursu nodoklis;
• Izložu un azartspēļu nodoklis.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register