Labdien, cienījamie konferences dalībnieki!
Liepājas pilsēta ir definējusi pilsētas tūrisma attīstību Liepājas tūrisma attīstības stratēģijā 2003. – 2010. gadam1. Dokuments izstrādāts, par pamatu ņemot Liepājas pilsētas pamatstratēģiskos dokumentus un vajadzības. Veidojot un izvirzot pilsētas tūrisma attīstības tendences un virzību, ir izmantota loģiska shēma, kas atspoguļo vīziju, kāda būs pilsēta 2015. gadā. Kā nākošais solis, kas pakārtojas vīzijai, ir stratēģiskās prioritātes. Tām seko septiņi vidēja termiņa mērķi, kas ir stratēģiski orientieri galvenajiem darbības virzieniem vidējam laika periodam – tuvākajiem 6-7 gadiem. Tie ir vērsti uz esošām vērtībām, aktivitātēm, esošo Liepājas attīstības resursu pilnīgāku izmantošanu tūrisma augšupejai.
Vidēja termiņa mērķi tūrisma attīstībai Liepājā:
1.Liepāja – sporta, kultūras un biznesa pasākumu reģionālais centrs (Liepāja – festivālu pilsēta);
2.Liepāja – Latvijas jūras galvaspilsēta;
3.Liepāja – reģionāls dabas tūrisma centrs un zaļa kūrorta pilsēta;
4.Aktīvā tūrisma un ekstrēmo sporta veidu centrs;
5.Unikālā Liepāja – militārie objekti;
6.Liepāja – industriālā tūrisma flagmanis;
7.Liepāja – reģionālais iepirkšanās un gastronomiskās tūrisma centrs.…