LIETVEDĪBA = pārvaldes darba sastāvdaļa
t.sk., nepieciešamā birokrātija
LIETVEDĪBA – uzņēmuma (iestādes) darbības dokumentēšana un darbs ar dokumentiem (darba ar dokumentiem organizēšana).
DOKUMENTS – pārvaldes darba rezultāts – lietvedības objekts
1. vadītājs 2. speciālisti 3. lietvedības darbinieki
LIETVEDĪBAS DIENESTS – iestādes struktūras sastāvdaļa, un atkarībā no iestādes apjoma un dokumenta apgrozības. Tā organizācijas formas var būt:
lietu pārvalde;
vispārējā nodaļa;
kanceleja;
atsevišķu darbinieku grupa;
darbinieki, kas kārto arī lietvedību atbilstoši dienesta pienākumiem.
LIETVEDIBAS DARBA ORGANIZĀCIJA:
ātra, precīza darbība;
speciālistu nodrošināšana ar informāciju;
racionāla darbība;
personīga atbildība par lietvedības norisi.
LIETVEDĪBAS REGLAMENTĀCIJA – normatīvie akti, kuru galvenais saturs ir lietvedības būtiskāko momentu noteikšana.
(jo augstāka institūcija, jo vispārīgāks raksturs).…