Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:131134
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Raksturīgākie mārketinga pasākumi, kurus izmanto firmas Latvijas tirgū šīs problēmas risināšanā ir 1:
Reklāma – piemēram, pēc autora domām, uz patērētājiem visiedarbīgākās reklāmas ir mobilo sakaru operatoriem tādiem kā Tele2 Zelta Zivtiņai, LMT, Bite u.c. Šo reklāmu mērķis ir viens, proti, motivēt patērētājus izmantot tieši viņu sniegto pakalpojumu, savukārt reklāmās paustais ziņojums un reklāmas taktikas ir krasi atšķirīgas. Piemēram, mobilo sakaru operators Bite (tai skaitā tā tirdzniecības markām BiFri), lai iegūtu patērētāju atzinību, reklāmas kampaņās iesaista cilvēkus no ielas, proti, vairākās reklāmas savu pozitīvo viedokli par šo mobilo sakaru operatoru sniedz jaunieši, kuri sastapti Vecrīgas ielās. Tāpat šis mobilo sakaru operators rīko dažādas publiskās reklāmas kampaņas tādās kā portretu izstāde, kurā ikviens varēja nofotografēties un viņa bilde tika izstādīta līdzās citām Rīgas ielās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register