Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:918357
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Viens no veidiem , ka daļēji uzspiest patērētājam, iegādāties preci ir to pievienojot , kādi ļoti ejošai precei, kuru pircēji ir iecienījuši visvairāk, kā piemēram tuoletes papīram pievienot kādu jaunu šokolādi vai ko citu. Līdz ar to tādā veidā tiek reklamēts jaunais produkts , patērētājs iepazīstināts ar jaunu informāciju un bezmaksas degustāciju. Patērētājs nemaz neapzinoties tiek iepazīstināts ar jauno produktu, bet ja šī prece viņam būs iepatikusies jau nākamreiz dodoties veikalā viņš tai pievērsīs lielāku uzmanību ,nekā vienkārši , ja produkts būtu izvietot plauktā kā jaunums. 1
Viena no mārketinga problēmām ierobežota lēmuma pieņemšanas procesā ir tā ka no mārketinga viedokļa nekad neko nevar zināt , nav iespējams paredzēt, kad un cik lielā daudzu tiks iegādāts šis pirkums, līdz ar to ir nepieciešams izveidot savu patērētāju loku , kurš nesamazināts , bet laika gaitā pieaugtu, kā arī , lai piesaistītu pircējus precēm ir nepieciešami iedarbīgāki paņēmieni , kas patērētāju piesaistītu. Kā piemēram , lai ieinteresētu patērētāju iegādāties kādu no šādiem produktiem , sākotnēji vajadzētu parūpēties par preces izvietojumu veikalā , kur tas atradīsies, jo tādejādi ir iespējams piesaistīt daudz cilvēku uzmanību , kā piemēram novietojot to jau pie kāda zināma zīmola , bernda, kā arī ja produkts nav liela izmēra to var no vietot pie kases , kur parasti cilvēki stāvot rindā paspēj ne vien visus plauktus acu tuvumā izskatīt , bet arī žurnālus palasīt.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1343152
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register