Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:264261
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Plānotas sabiedrisko attiecību programmas un kampaņas ir proaktīvas: tās ir sistemātiski plānotas ar mērķi sasniegt organizācijas (klienta) uzdevumus un mērķus. Plānošana nozīmē esošās situācijas un vēlamā rezultāta apzināšanos, kā arī plānu, kā no esošās situācijas sasniegt vēlamo. Plānotas sabiedrisko attiecību programmas var būt kā formāli, detalizēti sastādīti dokumenti, tā arī neformāli, pat nerakstīti darba plāni. Plāna sastādīšana negarantē sekmes, taču tā ievērojami paaugstina to varbūtību.
Plānošanas mērķis ir panākt, lai kaut kas notiktu, vai arī novērst kādu problēmu, efektīvi izmantot kādu labvēlīgu situāciju vai arī kādu kļūmīgu situāciju vērst par labu.
Ir seši pamata soļi, pie kā jāpieturas, plānojot sabiedrisko attiecību kampaņu vai programmu:
1.Problēmas vai iespējas apzināšanās un definēšana, kā arī nolemšana, kā situāciju atrisināt;
2.Mērķu un uzdevumu noteikšana;
3.Ideju un alternatīvu radīšana;…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1145548
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register