Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:130724
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šobrīd katrā veiksmīgā organizācijā ir gan sabiedrisko attiecību, gan mārketinga nodaļas. Mārketinga speciālistu uzdevums ir noteikt mērķauditoriju, noteikt cilvēku vajadzības, piedāvāt viņiem organizācijas ražotās preces vai pakalpojumus, tādējādi apmierinot viņu patērnieciskumu (consumerism). Turpretī sabiedrisko attiecību speciālista uzdevums ir uzraudzīt un veidot efektīvu un labvēlīgu komunikāciju ar auditorijām, kas nonāk saskarē ar sabiedrisko attiecību speciālista pārstāvēto organizāciju.
Buskirks un Rote (Buskirk and Rothe, 1970) patērnieciskumu (consumerism) ir definējuši kā organizētus patērētāju mēģinājumus iegūt viņu sasniegtā dzīves līmeņa izraisītās neapmierinātības ‘brīnumzāles’.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,98 €
Work pack Nr. 1185753
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register