Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:248657
 
Evaluation:
Published: 26.11.2001.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Esošie klienti ir uzņēmuma stabilitātes garants, kas nodrošina paredzamu un vienmērīgu produkcijas noietu. Uzņēmums pārdod savu produkciju vai sniedz pakalpojumus un detalizēti interesējas, pa konkrēto pircēju vajadzībām, uzsvaru liekot uz to, ka katrs pircējs ir unikāls, tādēļ meklē tieši viņam vislabāko variantu.
Lojalitātes mārketings pēta attiecības starp pārdevēju un klientu, kā noturēt savus klientus pie sevis, lai viņi neizvēlas konkurentus, jo katru dienu jūsu klienti no konkurentiem saņem e- pastu, zvanus, rakstiskus piedāvājumus ar informāciju, lai izvēlas citus pārdevējus. Tāpēc, lai klienti netiktu pārvilināti uzņēmumam jārealizē lojalitātes mārketings, kura būtība tiek balstīta uz ideju, ka jau esoši klienti ir vislabākie, kas nodrošina uzņēmuma normālu un nepārtrauktu darbību. Galvenais ir noturēt jau esošos klientus un tikai pēc tam domāt pa potenciāliem jaunajiem klientiem.
Jāatceras 80 un 20 likums, ka 80% klientu dod 20% peļņās un 20% klientu dod 80% peļņas, ja šos dažus klientus pazaudēs, tad uzņēmu ienākuma līmenis strauji kristies, kas var novest pie tā bankrota. Lai izvērtētu savus klientus par viņiem jāveido datu bāzes. Parasti izdala trīs ( bet var arī vairākus, atkarībā cik firma grib sīki apzināt savus klientus) veida datus: par klienta veiktām darbībām, klienta demogrāfiskos datus un ierosinājumus, sūdzības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register