Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:250232
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Stunda ir mācību darba organizācijas pamatforma skolā, kur skolotājs strādā noteiktā laika vienībā (30— 40 min) ar pastāvīgu skolēnu grupu, vada viņu izziņas darbību, izmantojot dažādas metodes un mācību līdzekļus mācību programmā paredzēto didaktisko un audzinošo uzdevumu risināšanai.
Mācību stunda nepārtraukti pilnveidojas. Attīstoties pedagoģijas zinātnei un pilnveidojoties praksei, mācību stundai tiek izvirzīti jauni uzdevumi un konkretizēti jau agrāk zināmie.
Mūsdienu mācību stundai iгvirzāmās didaktiskās prasības :
mācību stundas galveno didaktisko uzdevumu un to pamatelementu precīzs formulējums: mācību stundas uzdevumā jānorāda galvenais, kas jāapgūst skolēniem. Uzdevums nevar bat "izplūdis". Precīzs mācību stundas didaktiskais uzdevums (mērkis) palīdz skolotājam pārliecinošāk vadīt mācību procesu;
izglītošanas un audzināšanas uzdevumu vienotība. Mācību stundā skolēnam jāapgūst jaunas zināšanas, jāpaplašina redzesloks, jāveido jaunas un jānostiprina jau esošās prasmes un iemaņas, jāpadziļina izziņas process. Līdztekus tam katrai mācību stundai jābūt arī audzinošai. Tas panākams ar mācību saturu un galvenokārt mācību metožu mērķtiecīgu lietošanu, stundas pārdomātu organizāciju, veidojot skolēnos mūsu sabiedrībai nepieciešamās personības tikumiskās īpašības, piem., godīgumu, atbildību par sava darba rezultātiem, iekšējo brīvību utt. Ļoti svarīga loma skolēnu audzināšanā mācību stundā ir skolotāja personībai (viņa profesionālismam, cieņai pret skolēniem, pedagoģiskajam taktam, pārliecībai utt.);
mācību stundas saturam un uzdevumiem visatbilstošāko metožu izvēle. Mācību metodēm jānodrošina skolēnu izziņas aktivitāte un patstāvība, jāmodina skolēnos interese par mācību saturu. Тām jābūt daudzveidīgām un tajā pat laikā loģiski un mērķtiecīgi pamatotām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1142287
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register