2. uzdevums. Sagatavot divu struktūras elementu raksturojumu.
Mācību sabiedriskie mērķi - izriet no visas sabiedrības garīgajām un materiālajām vajadzībām, sabiedrības kultūras un zinātnes attīstības līmeņa. Mācību sabiedriskie mērķi ir mainīgi, jo mainās arī sabiedrība un tās garīgās un materiālās vajadzības.
Galvenais mācību sabiedriskais mērķis - radīt apstākļus brīvas, radošas un kulturālas, uz tālāku izglītību vērstu personības izaugsmi. lzglītības satura modelis - noteiktu zināšanu un prasmju, interešu un spēju, prāta un jūtu kultūras līmenis, ko cilvēks iegūst skolas mācību un patstāvīgās pieredzes ieguves rezultātā, izglītības satura modeli izstrādā zinātnieki un tam ir dažādi līmeņi, piemēram, augstskolas izglītības modelis.
З. uzdevums. Zināt mācību procesa psiholoģiskās struktūras elementus. Tie ir:
Skolēnu sagatavošana jaunu zināšanu apguvei,
lnformācijas uztveršana,
lnformācijas apjēgšana,
Zināšanu iegaumēšana,
Prasmju un iemaņu veidošana,
Pārbaude.
…