Pedagoga darbība
*Skolotāja izdala iepriekš sagatavoto izdales materiālu – uz mazām lapiņām uzrakstītus apgūtās tēmas jēdzienus (piemēram, uzruna un uzrunas grupa, vienlīdzīgi teikuma locekļi, vienlīdzīgi teikuma locekļi ar vispārinošo vārdu, iespraudumi, paskaidrojošās vārdu grupas, divdabja teiciens, paplašināta divdabja teiciena grupa).
*Sadala skolēnus pa pāriem (izdalot iepriekš sagatavotas lapiņas ar uzrakstītām dažādām pieturzīmēm - katra uzrakstīta 2 reizes. Tādā veidā skolēni atrod pārinieku).
*Skolotāja izskaidro veicamo uzdevumu, atbild uz jautājumiem, paskaidro.
*Vērtējot skolotāja pievērš uzmanību ne tikai jēdzienu skaidrojumam, bet arī valodas bagātībai un pareizrakstībai.
Audzēkņu darbība
* Skolēni izvēlas lapiņu, skolēni atrod pāri. Uzdod jautājumus.
*Skolēni darbojas pāros, meklē un formulē terminu skaidrojumus.
*Skolēni veic pašvērtēšanu, pārrunājot nodarbības laikā paveikto.
…