Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:261169
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Mūsdienu pedagoģija risina vissvarīgāko problēmu – skolēna radošā potenciāla radošo attīstību, balstoties uz mācību procesa orientāciju uz personību. Īpaši tiek izcelta motivācijas pilnveidošana, kas nosaka mācību darbības īpatnības un raksturu [1].
Motīvi izsaka personības vajadzības, intereses un tieksmes.
Motīviem ir divējādas funkcijas:
1)tie rosina un virza uz darbību;
2)veido darbības jēgu (A. Ļeontjevs).
Motīvs ir darbības iekšējais dzinējspēks, subjektīvs komponents, kas katram ir individuāls, atšķirīgs. Motīvs, kas darbojas konkrētam cilvēkam, ir pamats viņa rakstura īpašību tapšanā. Tas nozīmē, ka audzināšanas darbībā, veidojot tādu motivāciju, kurā adekvāti atspoguļojas saskaņotas sabiedriskās un personiskās vajadzības, veidas harmonija starp personīgo interešu un sabiedriskā pienākuma motīvu grupām [5].
Mācīšanās motīvs raksturo skolēna virzību uz mācību darbības dažādiem aspektiem. Jaunieša izziņas darbību mācībās veicina dažādi motīvi:
1)izziņas motīvi;
2)plaši sociālie motīvi;
3)pašapliecināšanās motīvi u.c [3].…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1153484
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register