Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:275309
 
Evaluation:
Published: 16.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Pagaidām skolās lielākā daļa bērnu ir globāli domājoši, bet skolotāji (65%) analītiski domājoši un tādēļ bērniem ir grūti apgūt vielu un saprast skolotājus. Zēni un meitenes būtu jāmāca atšķirīgi. Šobrīd skolās cieš zēni, jo pasniedzot mācāmo vielu tiek pielietots analītiskais domāšanas veids. Apmēram 85% vājo skolēnu nevar sekmīgi mācīties, jo nav analītiski domājoši. Varbūt tāpēc bieži vien izceļas konflikti starp skolēniem un skolotāju. Ideāli jau būtu, ja skolotājs prastu strādāt ar šiem abiem domāšanu veidiem, bet tas ir grūti realizējams, jo skolotājam nepietiek laika tam. Ja mācību process būtu organizēts tā, lai harmoniski nodarbinātu abas smadzeņu puslodes, mācīšanās kļūtu par patīkamu procesu, kur aktivitāte nomainītu relaksētu stāvokli, nebūtu pārslodzes, spriedzes, agresivitātes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register