B. Blūma modeļa galvenā priekšrocība ir tā, ka domāšana tajā tiek pasniegta strukturētā un pieejamā formā. Izglītības materiāla apguves līmeņu klasifikācija kā apmācības panākumu novērtēšanas metode ļauj skaidri formulēt didaktiskos mērķus, izstrādājot daudz līmeņu uzdevumus. Bendžamina Blūma taksonomija sniedz praktisku palīdzību mūsdienu skolotājam, ir efektīvs līdzeklis praktizējoša skolotāja rokās gan mācot skolēnus problēmu risināšanai, gan novērtējot mācību rezultātus.
Mūsdienās Blūma taksonomijas piemērošana ir sastopama ne tikai izglītības jomā, bet arī citās jomās. Daudzi cilvēki viņu kritizē. Piemēram, viņi norāda, ka, lai arī piekrīt sešu kognitīvās domēna kategoriju pastāvēšanai, viņi apšauba pastāvīgu hierarhisku attiecību esamību. Vienā vai otrā veidā, bet tas nezaudē savu nozīmi, un visi no tā var mācīties daudz interesantu lietu.
…