Stundas izklāsts.
Ierosinošā fāze.
Skolotāja jautā skolēniem, kas par svētkiem būs svētdien, 10. maijā. Kopīgi tiek noskaidrots, ka tuvojas Māmiņdiena. Skolotāja lūdz bērnus dalīties pieredzē, kā katrs parasti sveic savu māmiņu. Skolotāja dalās arī savā pieredzē, ka viņa savai māmiņai vienmēr dāvina ziedus, bet ziedi pēc kāda laika nobirst vai novīst. Skolotāja jautā, kādus ziedus, lai dāvina māmiņai, lai māmiņa varētu ilgāk par tiem priecāties.
Apjēgšanas fāze.
Skolotāja parāda skolēniem savus izveidotos ziedus (1. pielikums). Pirms darba sākšanas izdala kritērijus(2.pielikums). Pārrunā, ko katrs no tiem nozīmē. Skolotāja aicina sagatavot nepieciešamos darba materiālus, aicina sagatavot A4 aplikācijas lapu, tādā krāsā, kādā vēlas, lai būtu zieda ziedkopa(„galviņa”). …